czwartek, 14 lutego 2013

Ja też kocham ,a co.......



Nie wiem czy to wypada , ale to ja zarezerwowałam dzisiaj stolik w restauracji i nie dałam szansy Darusiowi. Z jednej strony nie wypada bo kobieta ,to tak chyba powinna być zaproszona przez faceta, ale z drugiej jednak strony ,to dlaczego , czy tylko facet ma odwdzięczać miłość kwiatami ,restauracją i innymi pierdołami walentynkowymi?
Ja też kocham i to ja właśnie mam chęć wybrać restaurację i zorganizować ten wieczór według mojego upodobania. Co prawda jak zadzwoniłam do restauracji ,żeby zarezerwować stolik dla dwóch osób na wieczór walentynkowy, to Pani w słuchawce lekko się głos załamał(pomyślała pewnie o mnie -oo biedulka chyba ma jakiegoś chłopa takiego z tych niezaradnych życiowo) , po czym kiedy już się ogarnęła ,przyjęła tomże rezerwację.
Ja to myślałam że Pani ze słuchawki zaproponuje mi jakieś menu specjalnie może nie dla zakochanych ,ale tych co to są już ze sobą długo i chcieliby jakąś miłosną strawą przedłużyć pożycie , , alee niee ,sucho przyjęła moje zapytanie o tomże strawę i odpowiedziała że na miejscu coś sobie wybierzemy .Kurcze a ja chciałam tak romantycznie żeby mi nam może jakie małże podali albo takie tam inne afrodyzjaki i w ogóle żeby taki nastrój (jak mawia mój mąż -”świąteczny-” przy każdej większej okazji bez względu na to  czy święta czy już po) no taki świąteczny , nie żeby cyganie od razu grali przy stoliku, ale tak jakoś Pani ze słuchawki z kąt inąd z tych „dobrych hoteli”  ,wykręcona  , nie bardzo mnie na ten wieczór nastroiła, nawet sprawiłam sobie super bieliznę na przedłużenie tego wieczoru i oczywiście po kolacji i już nie w restauracji , ale jak „świąteczny nastrój” szlag trafi to bielizna będzie musiała czekać. Po za tym jak się Dziunia dowiedziała że kolacja jest na 18godź to stwierdziła że za wcześnie ,bo ona zaprosiła sobie swoją miłość wielką na kolację do (jeszcze )naszego domu, i zaczyna ją o 19.30 i że my w takim układzie absolutnie nie mamy wracać do 21 choćby.
Jezu to gdzie my się dwoje kochających podziejemy do tej pory, przecież ileż  można jeść jakiegoś kotleta z ziemniakami (tak myślę skoro Pani ze słuchawki nie proponowała nic z opcji walentynkowej), kawę i ewentualnie deser?
Okej myśl kobieto pozytywnie ! w następnym wydaniu opowiem czy się Walenty sprawdził.

2 komentarze:

  1. Widzisz, na walentynki wybiera sie prezentacje sommelierską. Ty wybierasz potrawy, pan sommelier wino, ględzicie pijecie a potem jest nagle 23 ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 year-old Accountant III Rycca Babonau, hailing from Cumberland enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Scrapbooking. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Bronco. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń